Top 5 moduri de a face bani online

by Moniq

Acum putem comunica rapid si eficient cu oricine, oriunde ne-am afla in lume. Putem face cumparaturi online, putem accesa informatii si resurse de orice fel, in orice moment, putem gasi solutii pentru problemele noastre, totul la doar cateva click-uri distanta. 

Probabil nici producatorii filmului Matrix nu au prevazut un astfel de avans tehnologic.

Cu atatea schimbari in jurul mediului online, era de asteptat ca si unele joburi sa migreze exclusiv in online si sa poata fi facute din fata unui laptop cu o conexiune rapida la internet.

In ultimii ani, joburile online au devenit din ce in ce mai populare datorita avantajelor pe care le ofera. Flexibilitatea orarului, posibilitatea de a lucra de oriunde si costurile reduse sunt doar cateva dintre acestea. 

Primul pas catre acestea a fost facut odata cu crearea primelor site-uri web, care au deschis calea pentru oportunitati noi de afaceri. Contextul care a dus la cresterea joburilor online a fost legat si de cresterea mobilitatii si a nevoii de a lucra de oriunde.

Astfel, s-au creat joburi in domenii precum marketing digital, Social Media, e-commerce, scrierea de continut si multe altele.

Haideti sa vedem 5 joburi care pot fi facute exclusiv online si din care poti castiga si bani.

1. Creator de continut

Probabil era deja evident ca vom incepe acest top cu creatorii de continut. 

Cu siguranta ai cateva persoane pe care le urmaresti cu mare interes pe paginile de Social Media si ai incredere in ceea ce recomanda.
Un creator de continut creeaza doar materiale online precum articole, fotografii, videoclipuri, podcast-uri sau alte tipuri de continut care pot fi incarcate si distribuite pe diferite platforme. Este mai mult decat atat, insa ne vom rezuma la aceasta definitie simpla. 

Crearea de continut iti permite sa iti exprimi creativitatea si sa explorezi subiecte care iti plac si care te pasioneaza. Odata ce ai creat un flux constant de continut si ai construit o audienta, poti avea mai multa flexibilitate in programul tau si poti lucra de oriunde, atat timp cat ai o conexiune la internet.

Si da…creatorii de continut pot castiga bani din mai multe surse, cum ar fi publicitatea, sponsorizarile sau afilierea. 

Din categoria creatorilor de continut fac parte si ambasadorii de brand. Adica acele persoane care se identifica cu brand-ul pe care il promoveaza si care ofera o fata reala acelui brand. 

Compania Calivita pune la dispoziţia membrilor săi o astfel de oportunitate, care permite castigarea unui venit suplimentar, printr-un sistem avantajos şi transparent de bonusare, care-ti permite sa-ti maximizezi veniturile.
Mecanismul e simplu: recomanzi si castigi. Venitul tau este direct proportional cu numarul de oameni pe care ii aduci in echipa ta si valoarea cumparăturilor acestora. 

Indiferent ca esti student, liber profesionist, mamica in concediu de crestere al copilului sau pur si simplu ai cateva ore de alocat pe langa job, poti sa-ti valorifici timpul liber si sa castigi niste bani in plus.

2. E-Commerce

Ce termen ciudat, asa-i? E-commerce, luat mot-a-mot inseamna comert online. Adica comercializare de produse sau servicii exclusiv online prin crearea unui magazin online. Aceasta forma de comert a crescut semnificativ in ultimii ani, devenind o optiune populara pentru companii si clienti deopotriva.

Ceea ce il face atat de atractiv este usurinta si convenienta pe care le ofera. Clientii pot face cumparaturi de oriunde si in orice moment, fara a fi necesar sa se deplaseze la un magazin fizic. De asemenea, iti permite tie, ca antreprenor online, sa economisesti niste costuri. 

Magazinele online nu necesita aceeasi infrastructura fizica ca si magazinele traditionale, ceea ce inseamna ca costurile cu chiriile, utilitatile si salariile angajatilor sunt reduse semnificativ.

Magazinele online pot colecta si analiza date despre comportamentul clientilor. Ele pot fi utilizate pentru a oferi recomandari personalizate si pentru a imbunatati experienta de cumparare. Numai avantaje.

Aici avem 2 recomandari pentru tine. Atat Victoria Opritoiu, cat si Madalin Frunza au facut un pas important in acest domeniu si le merge chiar bine. 

Ei au explicat pe larg care au fost pasii pe care i-au avut de parcurs in acest domeniu, care au fost riscurile, cu ce s-au confruntat si mai ales DE CE au ales sa devina antreprenori online de e-commerce in detrimentul afacerilor offline traditionale. Apasa pe numele fiecaruia pentru a a le descoperi povestea.

Te asteptam in comunitatea si sistemul de afacere Calivita!

De ce Calivita

In business nu exista garantii. Nu-ti poate garanta nimeni succesul. Intotdeauna va exista un timp alocat pentru dezvoltare si profit. Dar daca faci ceea ce trebuie si ai rabdare, vin si rezultatele. Victoria Opritoiu

Pentru cei care doresc sa porneasca un business online, vor gasi in Calivita un partener de nadejde. Mie, compania Calivita mi-a oferit sprijin in tot ceea ce inseamna flux logistic si strategie comerciala. Madalin Frunza

3. Specialist in publicitate

Daca tot am vorbit de e-commerce, ar fi fost imposibil sa nu acordam o atentie deosebita si partii de publicitate. Aceasta este absolut indispensabila oricarui tip de afacere, fie ea online sau offline. Acum, ne vom concentra pe promovarea si publicitatea online a afacerii. 

Specialistul in publicitate are rolul de dezvolta si implementa strategii de publicitate care sa contribuie la cresterea vizibilitatii si volumului de vanzari.

Acesta face cunoscut brandul si produsele unei companii catre publicul larg prin diferite platforme, canale de comunicare si instrumente de marketing pentru a crea campanii publicitare care sa atraga atentia consumatorilor si sa ii determine sa cumpere produsele sau sa utilizeze serviciile companiei.

De asemenea, specialistii in publicitate au cunostinte avansate in utilizarea instrumentelor de marketing si de comunicare si a KPI-urilor. Aici nu ne referim la reclame platite doar pe deja cunoscutele Facebook sau Instagram, ci si pe Google, YouTube sau chiar pe alte site-uri care permit afisarea de reclame.

In teorie suna simplu, insa procesul de crearea a unei reclame platite este unul complex, care poate scala afacerea cu o investitie modesta…daca sunt aplicate obiectivele intr-un mod corect.
Specialistii in publicitate aduc o valoare importanta prin dezvoltarea de strategii publicitare eficiente si inovatoare, utilizarea instrumentelor de marketing si comunicare, precum si prin ajutarea companiei sa se diferentieze de concurenta.

4. Web designer

Hm. Un web designer este un profesionist specializat in design-ul si dezvoltarea site-urilor web, structurarea si organizarea continutului, alegerea culorilor si fonturilor, dezvoltarea layout-ului si crearea de elemente grafice si imagini pentru site-uri. 

Parca se aseamana intr-o mare masura cu un designer vestimentar, asa-i? Responsabilitatea este aceeasi.
Un web designer se asigura ca, dupa crearea site-ului, acesta este usor de utilizat, estetic placut, responsiv si compatibil cu mai multe dispozitive (laptop, telefon, tableta etc.). 

De ce ai nevoie pentru a fi web designer?

De o cunoastere solida a principiilor de design si a limbajelor de programare standard, sa fii la curent cu tendintele si tehnologiile noi din domeniu si….sa iti placa. Pentru ca atunci cand te dedici 100% unui lucru, crede-ne ca totul va veni de la sine.
Acesta trebuie sa creeze un design care sa incurajeze vizitatorii sa ramana pe site si sa le permita sa isi gaseasca rapid informatiile dorite.

5. Copywriter

Ok. Se recapitulam putin. Creatorii de continut vor posta materiale foto si video. Antreprenorii online se concenteaza pe comercializarea online a produselor, specialistii in publicitate vor seta campanii platite in online, iar web designerii vor crea site-ul web. 

Ce lipseste din aceasta reteta? Partea de text, vitala in orice afacere. Pentru postarile in social media ai nevoie de text. Pentru descrierea produselor pe un site ai nevoie de text optimizat SEO. Pentru reclame platite ai nevoie de o descriere, iar pentru site-ul web, ti-ai dat deja seama….ai nevoie de materiale scrise.

Copywriting-ul inseamna scrierea de texte persuasive pentru a promova un produs sau serviciu, de a crea continut pentru site-uri web, newslettere, reclame si alte materiale de marketing. Scopul principal al copywriting-ului este de a convinge cititorii sa faca o actiune specifica, cum ar fi achizitionarea unui produs sau serviciu.
Este o unealta puternica pentru a atrage potentiali clienti si a-i convinge sa achizitioneze produsele sau serviciile si da….poate fi facut exclusiv online.

Acestea sunt cele 5 propuneri de job-uri care pot fi facute exclusiv online. Sunt doar cateva exemple de modalitati de a castiga bani online. Este important sa iti gasesti propria ta modalitate si sa investesti timp si efort pentru a-ti dezvolta abilitatile si pentru a-ti construi o cariera de succes.

Acest articol a fost scris de...

Iti recomandam

Adresa: Calea Aviatorilor, Nr. 18, Ghiroda, jud. Timis, Cod. 307200
Telefon: +40 256 217 505
E-mail: info@calivita.ro
web: www.calivita.ro

Aboneaza-te la noutati CaliBlog!