Comunitatea Calivita

Profita de oportunitatea CaliVita!

Probabil ca ai vazut de multe ori cum arata partea din spate a unei broderii minunate. Multi dintre noi avem tendinta sa ne traim viata exact ca pe partea din spate a broderiei: cu multe linii incurcate, lipsa de directie si o serie de tipare care se releva de-abia dupa mai multi ani. Ne-ar fi de ajutor daca am vedea capacitatea de a observa anumite tipare? Daca am putea determina relatii cauza-efect? Cum ne poate ajuta in acest sens share marketingul? Puterea share marketingului de crestere a constientizarii.

Atitudine antreprenoriala

Cei care ating succesul in share marketing sunt de parere ca unul dintre principalele avantaje ale acestui tip de business este dezvoltarea personala. Deoarece acest business ne invata cum sa avem o atitudine antreprenoriala, fara a ne asuma un risc semnificativ. De multe ori, aceasta atitudine genereaza o deschidere mai mare, imbunatatindu-ne capacitatea de rezolvare a problemelor si inteligenta financiara.
Persoanele care doresc sa devina simpli angajati sunt in cautarea unui job care nu necesita investitii sau asumarea de riscuri, cel mai important aspect fiind siguranta si un salariu lunar fix.
Pe langa simplii angajati, mai exista si liberii profesionisti. Acestia vor sa detina controlul asupra vietii lor si au o toleranta ridicata la risc.

Faptul de a fi proprii lor sefi este pentru ei mai important decat siguranta. In ceea ce priveste venitul lunar, stiu ca poate varia, in functie de efortul depus. La CaliVita poti fi liber profesionist in conditii mult mai favorabile decat in companiile traditionale.
Unele persoane pot lucra ca angajati si liber profesionisti in acelasi timp. Insa un lucru este valabil pentru ambele tipuri: vor castiga bani doar daca lucreaza pentru ei.
Robert Kiyosaki afirma ca exista doua tipuri de oameni, in functie de venitul obtinut. Unii trebuie sa lucreze singuri pentru banii pe care ii castiga, in timp ce ceilalti creeaza bunuri, adica sisteme care produc bani chiar si cand nu sunt activi. Autorul ilustreaza toate acestea in cadranul banilor.

Angajat sau liber profesionist?

In partea stanga a cadranului banilor conceput de Kiyosaki se afla angajatii si liber profesionistii. . In partea dreapta a cadranului se afla investitorii si oamenii de afaceri. Pentru multi dintre noi, pare imposibil sa trecem din partea stanga in dreapta cadranului.
CaliVita ne poate  propulsa in partea dreapta a cadranului banilor, deoarece in momentul in care ne lansam in afacerea CaliVita devenim oameni de afaceri. Acest lucru este greu de vazut si de imaginat de persoanele care lucreaza ca angajati. Exact in acelasi fel in care nu putem observa maiestria unei broderii privind doar partea din spate a acesteia. De multe ori insa, liber profesionistii isi pot da seama de potentialul acestei afaceri mai repede. In plus, pe masura ce avansam in share marketing, vom observa ca nu obtinem rezultate doar datorita efortului propriu, ci datorita fortei grupului din care facem parte.

Chiar Rockefeller a marturisit odata ca „prefer sa castig 1% din efortul a 100 de persoane decat 100% din propriul meu efort”.
CaliVita reprezinta un model de afaceri care ofera un venit pasiv in cazul unei structuri bine construite. Potrivit lui Kiyosaki, scopul partii drepte a cadranului este sa ne ofere venit chiar si cand nu lucram. In cazul CaliVita, acest lucru se datoreaza sistemului de share marketing. Daca ai construit un asemenea sistem, inseamna ca ti-ai multiplicat efortul. Aceasta este frumusetea afacerii noastre, insa multa lume pur si simplu nu o poate observa. 

Oportunitatea de business oferita de CaliVita

Hyrum Smith spune ca toti avem o asa-numita fereastra a convingerilor. Aceasta este intotdeauna in fata ochilor nostri, ca o pereche de ochelari. Oriunde am privi, vedem intreaga lume prin prisma ei. Daca pe fereastra noastra a convingerilor scrie „Gaseste-ti un job”, nu vom vedea o oportunitate in CaliVita. Fiindca doar partea stanga a cadranului banilor va fi vizibila pentru noi. Daca fereastra convingerilor ne spune ca, orice am face, trebuie sa lucram pentru bani, nu vom fi capabili sa vedem sansa venitului pasiv oferit de share marketing.
Partea buna in ceea ce priveste fereastra convingerilor este ca le putem explica celorlalti ce vedem noi fara a-i critica pentru viziunea lor proprie. In multe cazuri, oamenii au o imagine falsa despre share marketing din cauza lipsei de informatii sau a unor informatii eronate. Pentru a prezenta tiparele potrivite, pentru a identifica rapid relatiile cauza-efect, ilustratiile simple functioneaza cel mai bine. 

CaliVita ofera o oportunitate de business care ne catapulteaza in partea dreapta a cadranului banilor. Aceasta afacere ne ofera un venit pasiv si siguranta financiara, fara o investitie considerabila si un risc ridicat. Evident, pentru rezultate deosebite trebuie sa muncim, dar aceasta oportunitate nu trebuie ratata, pentru a ne putea examina vietile si prin alta fereastra a convingerilor. Vizualizeaza imaginea completa pentru a putea lua deczia cea mai potrivita si a trece la actiune, deoarece cu CaliVita ai doar de castigat!

Acest articol a fost scris de...