Comunitatea Calivita

Nimic nu poate egala o poveste buna!

Share marketingul reprezinta un model de business care este mult mai centrat pe oameni decat sistemele traditionale de afaceri. In share marketing povestile personale sunt foarte importante si multi oameni se cunosc intre ei fiindca o mare parte a retelei se construieste pe baza sistemului de relatii ale oamenilor care o formeaza. Iar aceste povesti personale reprezinta o oportunitate extraordinara! Foloseste-le pentru o prezentare mai eficienta, personalizata si memorabila!

Povestile aduc oamenii impreuna

De ce este atat de important sa folosesti povesti personale intr-o prezentare de business? Nu sunt datele mult mai convingatoare?
Datele sunt foarte importante, e adevarat. Un anumit tip de persoane reactioneaza doar la date. Insa trebuie sa tinem cont de regula de marketing care spune ca, daca datele sunt insotite de o poveste memorabila, oamenii le vor tine minte cu 22% mai bine. Cercetatorii au demonstrat ca creierul nostru nu memoreaza tabele excel si date, ci povesti.
Povestile au o putere extraordinara. Cu ajutorul lor, putem conecta oamenii, putem crea o atmosfera de incredere, putem oferi informatii si ne putem sprijini dezvoltarea afacerii.

Povestile vand

„Hai sa-ti spun o poveste” – acestea sunt cele mai puternice cuvinte prin care poti atrage atentia cuiva. Daca tratezi o scuza in acest mod, vei crea imediat o punte de legatura intre problema prospectului si solutia la aceasta problema. Un simplu fapt sau niste date seci nu pot face acest lucru!
Cand ne dezvoltam afacerea CaliVita, nu avem voie sa scapam din vedere ca „Datele vorbesc, iar povestile vand”. Povestile pot sprijini vanzarile deoarece de multe ori oamenii iau decizii doar la nivel emotional. Faptele si datele sunt importante, dar povestile atrag mai mult atentia asupra produselor sau afacerii. Marketingul centrat pe povesti are un impact emotional mai puternic asupra prospectului decat marketingul bazat exclusiv pe date.

Din pacate, capacitatea de a povesti este cea mai subestimata abilitate de business. Cu toate ca un bun distribuitor de share marketing se poate considera un povestitor foarte bine platit. Si asta deoarece trebuie sa stie multe povesti despre companie, indrumatori, partenerii de afacere si experienta consumatorilor cu produsele. Acesta este rezultatul unui proces de invatare pe care materialele video si audio, dar si evenimentele de business il sprijina intr-o mare masura.

Profita de toate acestea!
Astfel, in timpul prezentarilor vei putea vorbi din suflet si cu incredere. De ce? Fiindca vei avea o poveste potrivita pentru orice situatie! Spune-ti povestile cu curaj si dezvolta-ti afacerea cu ajutorul lor!