Avantajele share marketingului

by Moniq

Oportunitatea share marketingului

Fiecare persoana este unica, fiecare dintre noi avem opinii diferite despre viata. Putem considera acceptabile mai multe solutii la problemele noastre. Insa aceste diferente pot fi structurate intr-un sistem. Acesta ne poate ajuta foarte mult sa ne intelegem prospectii si sa discutam oportunitatea oferita de share marketing din punctul lor de vedere.
De exemplu, una dintre clasificarile pe care le putem folosi este cadranul banilor. Concept introdus de Kiyosaki, care imparte oamenii in patru grupuri, in functie de tipul de venit. In partea stânga a cadranului sunt angajatii si liber-profesionistii, iar in dreapta, patronii (oamenii de afaceri) si investitorii.

Povestile de succes atrag oamenii

CaliVita apartine partii drepte a cadranului, in timp ce majoritatea prospectilor traiesc, muncesc si incearca sa gaseasca o solutie la problemele lor financiare in partea stânga. Trebuie sa tinem cont de faptul ca cele doua parti ale cadranului necesita doua moduri complet diferite de gândire! Poate ca avem nevoie de mai multe informatii pentru a intelege acest lucru. Putem ilustra foarte usor modul in care ne dorim sa progresam desenând cadranul banilor.

De multe ori nu putem intelege esenta lucrurilor. Din ce motiv?
Potrivit lui Hyrum Smith, roata nevoilor umane ne conduce viata. Aceasta roata nu stie in ce directie sa mearga; directia in care se indreapta este determinata de principiile, convingerile si credintele noastre. Din acest motiv o numim fereastra convingerilor.

Planul de marketing

Aceasta fereastra este in permanenta in fata ochilor nostri. E ca o pereche de ochelari prin care privim lumea.
Pentru ca afacerea CaliVita sa fie o solutie atractiva pentru noi, trebuie sa examinam planul de marketing prin prisma unei ferestre a convingerilor care face acest model de business absolut acceptabil.
Cum putem realiza acest lucru? Cel mai simplu mod este sa exemplificam cu o poveste de viata cu care prospectul se poate identifica usor. Este in aceeasi situatie sau are o personalitate asemanatoare cu cineva care a obtinut deja succesul in aceasta afacere. Cel mai bine ar fi ca aceste persoane sa participe la prezentare si sa isi spuna singure povestea. Astfel, prospectul isi poate da seama ca afacerea i se potriveste si lui si ca poate reusi.
In cele mai multe cazuri, o poveste de succes si o ilustrare eficienta pot face o diferenta majora! Foloseste-le cu incredere!

Acest articol a fost scris de...

Iti recomandam

Adresa: Calea Aviatorilor, Nr. 18, Ghiroda, jud. Timis, Cod. 307200
Telefon: +40 256 217 505
E-mail: info@calivita.ro
web: www.calivita.ro

Aboneaza-te la noutati CaliBlog!