Creezi o relatie directa
Primul motiv pentru care ar trebui sa discuti cu cineva inainte de a cumpara unul dintre produsele Calivita este pentru a-i oferi o solutie personalizata nevoii sale. Desi poate cunoaste produsele Calivita, o discutie inainte de decizia de cumparare este prioritara. O data pentru a-l ajuta sa inteleaga beneficiile produselor si a doua oara pentru a-i putea prezenta mai multe alternative si avantaje. Prezinta-i clar avantajele de a avea un cont de membru si ajuta-l sa se inregistreze, astfel incat sa devina clientul tau cat mai curand posibil!

Un al doilea motiv, din punct de vedere al valorii cosului de cumparaturi, este important ca persoana sa fie bine informata. Multi clienti comanda de 500-1000 PB, in timp ce o comanda putin mai mare ar oferi o serie de avantaje. De asemenea, webshop-ul informeaza clientul ca achizitia de 1000 PB inseamna ca atinge nivelul 4%. Ce inseamna exact, care sunt avantajele acestuia, este si responsabilitatea ta sa ii explici.
Un al treilea motiv tine de cel mai eficient mod de a impartasi experientele despre produse si despre afacerea Calivita, adica sa pastrati legatura. Daca comunici in mod regulat clientii tai, poti impartasi cu usurinta si eficient experientele pozitive despre produse. Fii un bun povestitor pentru ca povestea are o putere imensa.
Mentine relatia cu echipa ta
Tu, indrumatorul, esti expert in acest subiect. Stii mult mai multe despre produse, ai mai multe experiente si poti, de asemenea, sa contribui la experientele pozitive ale clientilor tai. Multi oameni nu stiu ce fel de produs cauta exact si alegerea produsului potrivit din gama larga de produse Calivita poate fi complicata si consumatoare de timp. Aici, poti oferi ajutor rapid si personalizat!
Apoi, al patrulea motiv pentru care este de preferat sa pastrezi o legatura directa cu echipa ta este increderea. Daca clientul tau are o parere pozitiva despre tine, poate recomanda produsele Calivita altor persoane si aduce alti clienti.

Produsele Calivita pot fi un cadou inedit pentru cei dragi
Nu in ultimul rand, iti poti ajuta clientii intr-o situatie in care au nevoie de indrumare. Ii poti ajuta sa gaseasca cadouri pentru cei dragi! Desigur, Calivita trimite numeroase newslettere, organizeaza promotii si concursuri astfel incat sa te gandesti la produsele Calivita ca la niste cadouri. Tu esti cel care isi cunoaste cel mai bine echipa, in Network Profiler. Vezi care sunt produsele preferate ale clientilor tai, astfel incat sa poti oferi sfaturi personalizate cu privire la o optiune prezenta! Ajuta-ti clientii cu asta.

Bonus! Pastreaza legatura cu clientii tai, poarta conversatii regulate cu acestia si ajuta-i cu cumparaturile! Nu numai ca ii vei face sa zambeasca, dar vei obtine si rezultate stralucitoare in afaceri.
Acest articol a fost scris de...
