Prietenii Calivita Viata activa

3 pasi in pregatirea organismului pentru primavara

Banuiesc ca si voi iubiti primavara la fel de tare ca si mine, cand totul renaste, cand totul e verde dupa mult timp in care nu a fost si totul e mai fresh decât in orice perioada a anului. Totusi, corpul nostru vine încarcat de peste iarna. Sau descarcat, daca vreti, de lucrurile bune, vitaminele si mineralele pe care nu ni le-am mai luat in sezonul hibernal. Si da, organismul nostru nu are nevoie de detox, pentru ca face asta si singur, insa cu siguranta putem sa-l ajutam sa faca lucrurile mai bine, mai usor, iar tranzitia catre primavara si catre un corp puternic sa fie cat mai lina.

Go Detox!

1. Curatarea colonului si boostuirea organelor.

Stie toata lumea ca sanatatea corpului porneste din sistemul digestiv? Daca nu stie toata lumea, e vremea sa aflam. Un sistem digestiv cat mai curat si cat mai functional influenteaza chiar si nivelul de stres si de euforie pe care il avem intr-o zi. Multe alte procese din corp care sunt extrem de importante sunt ajutate de acest sistem. In timpul iernii avem tendinta si obiceiul sa mancam alimente mai putin fresh si destul de greu de digerat pentru organism. Odata cu cresterea temperaturilor ne indreptam eforturile catre a curata colonul si celelalte organe care ajuta in tot procesul. Deci avem nevoie de o cura de detoxifiere

Pana cand apar toate verdeturile caracteristice sezonului de primavara pe piata, recomand sa incepem procesul de curatare cu cate o lingurita de Liquid Chlorophyll de la Calivita. Acesta este un super supliment natural care ne aduce o gramada de beneficii. Stimuleaza activitatea ficatului, apropo de acest proces natural de detoxifiere, insa el este si un antiinflamator excelent, eliminand balonarea si constipatia.

In acelasi timp, fructele si legumele de sezon ne fac primavara mai frumoasa si mai curata pentru interiorul sistemului digestiv: urzici, spanac, leurda, untisor, marar, loboda, laptuca si multe altele minunate.

Start la miscare in aer liber

2. Repunerea in miscare

A muschilor si a oaselor, dar odata cu ele, repunerea in miscare a organelor. In timpul iernii, din cauza frigului de afara, metabolismul incetineste. Depune o cantitate mai mare de grasime oricand gaseste ocazia, atat sub suprafata pielii, cat si pe organe. Asa ca e vremea sa repornim motoarele, sa ardem calorii si sa stimulam organismul si metabolismul cu orice fel de miscare ne face placere. De la plimbari lungi prin parc, la tenis sau inot, la catarare, alergare sau mers pe munte. Hai sa ne luam putina endorfina de acolo si sa readucem procesele hormonale la normal odata cu venirea primaverii!

Soare!

3. Apa si soare!

Nimic complicat de explicat aici. Apa si razele soarelui sunt elemente simple si vitale, dar de care totusi uitam si, mai ales, avem parte mai putin pe timpul iernii. Corpul consuma si mai putina apa si avem tendinta sa uitam sa bem daca nu ne este sete. Sa ne aducem aminte cat de benefica este ea pentru o buna functionare a organelor, a muschilor, a pielii, a creierului. Hai sa ne hidratam in fiecare zi, incepand cu cate putin, dar mai mult in fiecare zi. Promit ca organismul se obisnuieste si cu bautul mult de apa si nu o sa-ti mai para o corvoada.

In ceea ce priveste soarele, e clar ca ne lipseste pe timpul iernii, cu tot cu beneficiile minunate pe care le aduce el. De la imbunatirea starii mentale, pana la ajutarea proceselor chimice din corp. Mai ales daca nu iei inca un supliment de vitamina D, de care cu totii avem nevoie mai ales iarna (recomand cu drag D-Drops cu vitamina D lichida de la Calivita), va zic in gura mare: HAI IN SOARE! Oricand ai ocazia, stai in soare si lasa-l sa devina prietenul tau in orice anotimp!

In rest, sa ne bucuram de primavara asa cum e ea, cateodata cu vreme capricioasa, cateodata cu zile super calduroase, cu legume si fructe de sezon, cu miros de flori si de mucenici calzi.

Sa ne fie cu soare si sanatate!

Acest articol a fost scris de...